Ipoh..& Pulau Pangkor - Reisverslag uit Ipoh, Maleisië van Aimee & Rafael Faarts & De la Cruz - WaarBenJij.nu Ipoh..& Pulau Pangkor - Reisverslag uit Ipoh, Maleisië van Aimee & Rafael Faarts & De la Cruz - WaarBenJij.nu

Ipoh..& Pulau Pangkor

Door: aimeerafael

Blijf op de hoogte en volg Aimee & Rafael

18 Augustus 2013 | Maleisië, Ipoh

Hallo allemaal,

Hier hebben jullie voor het eerst een kort verslag.. Ook eens fijn lijkt ons zo ;)
Nou.. Ipoh dus!Tsja..Hier is eigenlijk weinig over te zeggen. Dit was eigenlijk een mislukte keuze in onze reis. In de stad zelf is eigenlijk niet echt iets te doen. tevens lag ons hotel in een industrieterrein met wat eettentjes en 3 karaoke bars (ofja karaoke bars, je weet wat we bedoelen). De manager van ons hotel was gelukkig heel erg vriendelijk en heeft ons meegenomen om de stad te bezichtigen en de grotten tempels (waar Ipoh om bekend staat). Dus dat hadden we binnen een paar uur alweer gezien. We hadden oorspronkelijk 3 dagen in Ipoh gepland, maar we zijn er maar 2 van gebleven.

De tweede dag hebben we een extra stranddagje ingelast, omdat er verder toch niets meer te doen was in Ipoh. We zijn naar het prachtige Pulau Pangkor gegaan. Helaas duurde de totale reis langer dan dat we daadwerkelijk op het strand hebben gelegen..maarja zo is het vervoer hier nu eenmaal. We dachten nooit dat we het zouden zeggen, maar Veolia is toch niet zo slecht hoor.
Het eiland is best wel klein. Je hebt van die leuke roze minivans die je overal heen brengen voor 15 myr (zo'n €3). En verder spreken de foto's voor zich.

Nu zitten we eventjes op Penang, om morgen door te gaan naar Langkawi. En wat is Penang leuk.. Blij dat we hier binnenkort weer terug komen.

liefs,
Raf & Aimée

• 18 Augustus 2013 - 16:11

Thea En John:

Hey jullie twee soms is het ff goed zo'n dagje strand ben je morgen weer helemaal fit xxx