Pulau Perhentian Besar - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Aimee & Rafael Faarts & De la Cruz - WaarBenJij.nu Pulau Perhentian Besar - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Aimee & Rafael Faarts & De la Cruz - WaarBenJij.nu

Pulau Perhentian Besar

Door: aimeerafael

Blijf op de hoogte en volg Aimee & Rafael

01 September 2013 | Maleisië, Pulau Perhentian Besar

Hallo allemaal,

Ter afsluiting van onze reis hebben we ons 11-jarig jubileum (ja, zo lang houden wij het al met elkaar vol) gevierd op Perhentian Besar, het ware paradijs! Hier hebben we kunnen bijkomen van onze reis en hebben we vooral genoten van het prachtige strand. Daarnaast hebben we tussen de haaien gezwommen, een imense schildpad mogen zien en aanraken en pijlstaartroggen gezien. We hebben tussen prachtig koraal gesnorkeld en vooral heel veel vissen gezien.
Helaas is het einde van onze reis nu echt in zicht. We zijn nog twee daagjes in Melaka en daarna gaan we terug naar Kuala Lumpur (1dag) en dan richting Bangkok. Daar gaan we nog een bezoekje brengen aan de snake farm, dus dat wordt nog spannend!

Foto's staan weer op: http://rafaelaimee.wordpress.com/

Tot snel !
Heel veel liefs,
Raf & Aimée

• 02 September 2013 - 12:38

Thea:

Wat jammer voor jullie en ook voor ons nu moeten wij de verhalen missen. Maar ook weer fijn jullie binnenkort te zien geniet vooral nog en een hele goeie reis terug groetjes thea